نحوه رتبه بندی کامنت ها

نحوه رتبه بندی کامنت ها
همانطور که احتمالا به چشمتون خورده اینستاگرام در آپدیت جدید خودش روش جدیدی برای رتبه بندی کامنت ها اضافه کرده و کامنت ها به روش سابق که بر اساس زمان بود رده بندی نمی شوند یعنی کامنتی که جدید تره بالاتر قرار نمیگیره و الگوریتم خاصی بر رده بندی اونها که در ادامه اون رو بررسی می کنیم.
در روش جدید رتبه بندی ، کامنت هایی که از نظر اینستاگرام امتیاز بالاتری دریافت کنند و در رده های بالاتر قرار می گیرند، پس در نتیجه قرار دادن کامنت هم به نوعی به روشی برای دیده شدن تبدیل میشه به شرطی که اصول رتبه بندی کامنت ها رو به خوبی شناخته باشیم.
البته هنوز روش رتبه بندی اینستاگرام به طور کامل فاش نشده و هنوز کسی به طور دقیق روش این رتبه بندی رو نمیدونه اما تئوری های نزدیک به اون چیزی که واقعا در حال رخ دادن هست تعداد لایک های کامنت ها هستند و کامنتی که تعداد لایک بیشتری دریافت کنه احتمال اینکه در رتبه بالاتری قرار بگیره رو افزایش میده
تعدادی از این تئوری ها به شرح زیر است:
1_کامنت هایی که توسط افرادی با تعداد فالوور بالا قرار داده شده اند امتیاز بیشتری دریافت می کنند.
2_کامنت هایی که توسط پر تعامل ترین دنبال کنندگان اون صفحه قرارداده شده اند امتیاز بیشتری دریافت می کنند.
3_کامنت هایی که ارتباط بیشتری با اون پست خاص باشند( متنشان مرتبط باشد، دارای منشن، ایموجی نباشند) امتیاز بیشتری دریافت می کنند.
البته تمام اینها تئوری هستند اما تئوری هایی که خیلی به واقعیت نزدیک هستند و با رعایت این نکات می تونید در کامنت ها رتبه بالاتری دریافت کنید،قرار دادن کامنت های بالا برای پیج های با دنبال کننده بالا بزودی به یکی از روش های دیده شدن تبدیل خواهد شد،پس با پیشرو بودن در این عرصه می تونید سهم بیشتری از بینندگان دریافت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید