
چگونه در اینستاگرام روی ویدیوها موسیقی های مناسب قرار دهیم؟
در این مقاله سعی کردیم به نحوه قرار دادن موسیقی روی ویدئو ها و انتخاب موسیقی مناسب در اینستاگرام بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید...
تبلیغات اگر به صورت درست و ماهرانه انجام شود میتواندبه سرمایه گذاری فوق العاده ای به کسب و کار کوچک شما تبدیل شود.در ادامه به بهترین راه های تبلیغات برای کسب و کار شما اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید
بدست آوردن بیشترین مخاطبان ممکن ،جذب مشتریان جدید با کمترین هزینه یکی از هدف های مهم برنامه های تبلیغاتی است.
در دنیای امروز برای کسب درآمد و شناساندن محصولات و کارهای خود باید تبلیغات کرد هرچند که محصولات شما فوقالعاده باشند ولی اگر تبلیغات نکنید کسی آن را نمیشناسند و فروش کمی دارد
در واقع تبلیغات اگر به صورت درست و ماهرانه انجام شود میتواندبه سرمایه گذاری فوق العاده ای به کسب و کار کوچک شما تبدیل شود.ولی اگر تبلیغات به درستی انجام نشود ممکن است کلی از پول هایتان را بیهوده هدر دهید بدون آنکه بازخورد خوبی از آن تبلیغات گرفته باشید.
در ادامه به بهترین راه های تبلیغات برای کسب و کار شما اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید
تبلیغات شما باید به گونه ای باشد که با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنید.یکی از اشتباهاتی رایجی که اکثر افراد در برنامه های تبلیغاتی خود قرار می دهند این است که تبلیغات خود را به صورت کلی انجام میدهند و با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار نمیکنند.مثلا کسی که فروشگاه زیورآلات داره باید تبلیغات رو به صورت هدفمند انجام بده.هدفمند یعنی اینکه نباید طیف کلی از افراد جامعه را در برگیرد .مسلما کسی که فروشگاه لوازم آرایشی داره باید افرادی مثل آرایشگر ها ،سالن های زیبایی و خانم ها رو مورد هدف خود قرار دهد مسلما یه فروشگاه ورزشی و یا یک فروشگاه لوازم خانگی نمیتواند مخاطب هدف شما قرار گیرد.
جنبه های مثبت کسب و کار شما یکی از مهمترین نکات تبلیغات است. در واقع یعنی عواملی که شما را از سایر رقیبانتان متمایز میکند.با این کار مشتری محصولات شما رو با ارزش خاصی میشناسد و در مقایسه محصولات شما با رقیبانتان محصولات شمارو انتخاب میکنند.
تصویر در تبلیغات نقش بسیار مهمی در کسب و کار دارد. با تصویری خاص و ماندگار در ضمیر ناخودآگاه مخاطب تاثیر گذارید زیرا مخاطبین با در نظر گرفتن تصاویر جلب کننده در ذهن خود در مواقع خرید به سراغ موردی میروند که بیشترین تاثیر را روی آنها گذاشته است. برای محصولات خود لوگوی خاصی در نظر بگیرید که مشتری با دیدن آن در هرجا به یاد محصولات شما بیوفتد.
شما باید قبل از تبلیغات در مورد بازار هدف خودتون تحقیق کنید.ازعلاقه مندی های آن ها بدانید و بیشتر بشناسید که به چه چیزی نیاز دارند.و سپس تبلیغات خودتون رو در رسانه مناسب قرار دهید و پیامتان را به مخاطبین هدف خود برسانید
منظور از رسانه مناسب رسانه ای است که طیف گسترده ای از مخاطبین شما را در بربگیرد .شبکه اجتماعی اینستاگرام بهترین رسانه تبلیغاتی در ایران است .با توجه به اینکه در ایران سایر شبکه های اجتماعی فیلتر هست پس بهترین رسانه برای تبلیغات اینستاگرام است. اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی است که بیش از 24 میلیون کاربر فقط از ایران را به خود اختصاص داده است.افراد زیادی در اینستاگرام تبلیغات شما رو مشاهده میکنند فقط کافیه مخاطبین هدف خود را مشخص کنید.تبلیغات در اینستاگرام هم کم هزینه است و هم بازدهی بالایی دارد و از همه مهمتر مخاطبین شما را مشخص هستند.
شما به راحتی میتوانید این اطلاعات را از مشتری دریافت کنید که از چه طریق با شما آشنا شدند دانستن اینکه موثرترین عانصر تبلیغاتی شما کدام عناصر هستند و کدام رسانه ها،سود آورترین فرصت های تبلیغاتی را برای شرکت شما فراهم میکند بسیار سودمند است زیرا با دانستن این موضوع میتوانید تمرکز تبلیغاتی بیشتری روی رسانه مورد نظر داشته باشید با بازدهی بالاتر.
همیشه راه حلی ایجاد کنید که هم مشتری راضی باشد هم شما. اول: با این روش که فروشنده برای حفظ مشتری و افزایش وفاداری او، در مواردی سود کم را تحمل کند. البته برای یک دوره کوتاه مدت.دوم: تخفیف دادن برای افزایش وفاداری مشتریان، هرچند که در هر معامله سود فروش را اندکی کمتر می کند ولی با افزایش تعداد مشتری ها این کمبود جبران خواهد شد.
پیشنهاد میشود مقاله تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را مطالع کنید.
برای ثبت نظر باید ابتدا
شوید!!