در شبکه های اجتماعی از چه نوع ادبیاتی استفاده کنیم

یکی از اصولی که در شبکه های اجتماعی حتما باید مورد توجه قرار گیرد نوع ادبیاتی است که در شبکه های اجتماعی استفاده میکنیم. در ادامه به این موضوع مهم که میتواند در روابط وشخصیت کلی برند شما تاثیر گذارد میپردازیم.

  • مجموعه : آموزش
  • انتشار : جمعه 20 مهر 1397
  • تعداد بازدید: 1 بازدید
در شبکه های اجتماعی از چه نوع ادبیاتی استفاده کنیم

امروز نیز با گروه  بیجی وب همراه باشید تا با یک آموزش دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام همراه شما هستیم تا به یکی از دیگر نکاتی که باید در شبکه های اجتماعی به آن توجه کرد بپردازیم. با ما همراه باشید...

یکی از اصولی که در شبکه های اجتماعی حتما باید مورد توجه قرار دهید، استفاده از ادبیات مناسب در شبکه های اجتماعی است. هر چند که نوع مخاطب و.. در شبکه های اجتماعی متفاوت است اما نباد غافل بود زیرا نوع رفتار و شخصیت کلی برند شما نباید در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام متفاوت جلوه کند و با ادبیاتی نادرست به کل اعتبار برند خود آسیب وارد کنید و اعتبار برند خود را زیر سوال ببرید زیرا حتما با پیامد های غیر قابل جبرانی روبه رو خواهید شد.

رعایت نکاتی از جمله :

1. متن هایی که منتشر میکنید قابل فهم باشد.

این متن ها اعم از بیوگرافی ، کپشن و...باید برای همه مخاطبین هدف برند و یا کسب و کار شما به سادگی قابل فهم باشد. این نکته به این معنی نیست که نتوانید از متن های تخصصی استفاده کنید باید توجه داشته باشید که در هنگام نوشتن چنین مطالبی طوری بنویسید که برای همه قابل فهم باشد. یکی از دلایلی که این نکته را گفتم این است که در شبکه های اجتماعی مخاطب به اجبار تمام محتواهای تولیدی شما را مشاهده میکند. در صورتی که این موضوع برای وبسایت ها صدق نمیکند و لزوما همه افراد همه مطالب را نمیبینند.

2. عمل گرا بنویسید.

مسلما در شبکه های اجتماعی همه به طریقی برای تبدیل مخاطب به مشتری، جذب مخاطب جدید، افزایش برند آگاهی و... تلاش میکنند. 

برای رسیدن به این هدف باید ادبیات خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید در آن مخاطبان را برای انجام کاری تحریک کنید. مخاطب را به انجام فعالیت ها تشویق کنید. اینکار میتواند خریداری محصول باشد و یا ارائه خدمات و... فعل های زمان حال در عمل گرا نوشتن میتواند به شما کمک کند. مثل: همین حالا ثبت نام کنید و ...

3. دوستانه و قابل تعامل بنویسید.

یکی از مهمترین اهداف در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام افزایش میزان تعامل کاربران با محتوای منتشر شده در صفحه است. زیرا با افزایش میزان تعامل کاربران با محتوای صفحه احتمال نمایش داده شدن پست ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش می یابد.

همچنین در صفحه اصلی اینستاگرام پست های شما در رتبه بالاتری نمایش داده میشود. به همین دلیل نوشتن کپشن های دوستانه تر و استفاده از کلمات دوستانه میتواند میزان تعامل کاربران را با پست های شما چندیدن برابر کند.

پیشنهادات بیجی وب
دیدگاه کاربران بیجی وب

برای ثبت نظر باید ابتدا شوید!!

لطفا منتظر بمانید