مزایا و معایب خصوصی کردن صفحه های تجاری در اینستاگرام

تو این پست ها مزایا و معایب خصوصی کردن صفحه های تجاری رو بیان کردم و در نهایت انتخاب با شماست

  • مجموعه : آموزش
  • انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397
  • تعداد بازدید: 61 بازدید
مزایا و معایب خصوصی کردن صفحه های تجاری در اینستاگرام



خیلی از پیج های بزرگ اینستاگرام بخصوص در زمینه های آموزشی و یا سرگرمی اخیرا صفحه های خود را پرایوت یا خصوصی می کنند در اسلاید های بعدی قصد دارم مزایا و معایب خصوصی کردن صفحه رو بیان کنم

مزایا و معایب خصوصی کردن صفحه اینستاگرام:

1-وقتی صفحه خود را خصوصی می کنید دیگر پست های شما درصفحه اکسپلور نمایش داده نمی شوند و همونطور که میدونید صفحه اکسپلور یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست ها است و با خصوصی کردن صفحه خود این قابلیت رو از دست میدید.

2-وقتی صفحه خود رو خصوصی می کنید پست ها و استوری های صفحه شما چنانچه دارای هشتگ و یا هشتگ های خاصی باشند در صفحه اون هشتگ نمایش داده نمی شوند همچنین برای دنبال کنندگان اون هشتگ خاص نیز ارسال نمی شوند.

3-وقتی صفحه خود را خصوصی می کنید، صفحه شما باید شخصی باشد یعنی صفحه های تجاری (Business) خصوصی نمی شوند به همین خاطر شما قابلیت هایی که اینستاگرام دراختیار صفحه های تجاری قرار می دهد مثل نمایش آمار پست ها و یا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام رو از دست میدید.

4-وقتی صفحه خود را خصوصی می کنید چنانچه شخصی پست شما را در دایرکت برای شخصی دیگری ارسال کنید اون شخص تا وقتی که صفحه شما را دنبال نکند نمی تواند پست صفحه شما رو ببیند پس مجبور می شود که صفحه شما رو دنبال کند،این حسن صفحه هایی که محتوای سرگرمی دارند خیلی تاثیر گذار است.

5-وقتی صفحه خود را خصوصی می کنید در هنگام تبلیغات مخاطبین نمی توانند پست های شما رو ببینند تا وقتی که صفحه شما را دنبال کنند، درحالتی که صفحه عمومی باشد خیلی از مخاطبین فراموش می کنند که صفحه شما رو دنبال کنند ولی در صفحه های خصوصی از این اتفاق جلوگیری می شود، این نوع صفحات معمولا از محتواهای سوال بر انگیز در تبلیغات خود استفاده میکنند که کاربر ترقیب به دنبال کردن صفحه خود کنند.

 

پیشنهادات بیجی وب
دیدگاه کاربران بیجی وب

برای ثبت نظر باید ابتدا شوید!!

لطفا منتظر بمانید